دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 30 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری " در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
قیمت چیست؟
عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
قیمت گذاری ارزش مناسب
قیمت گذاری ارزش افزوده
قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
انواع هزینه های شرکت
هزینه های ثابت
هزینه های متغیر
هزینه های ثابت
هزینه های کل
تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف
قیمت گذاری در بازارهای مختلف
قیمت گذاری در شرایط رقابت محض
قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری
قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه
قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل
استراتژی ها و قیمت های رقبا
عوامل بیرونی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7630 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:397 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 30 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری " در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    قیمت چیست؟
    عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد
    قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
    قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
    مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
    قیمت گذاری ارزش مناسب
    قیمت گذاری ارزش افزوده
    قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
    انواع هزینه های شرکت
    هزینه های ثابت
    هزینه های متغیر
    هزینه های ثابت
    هزینه های کل
    تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف
    قیمت گذاری در بازارهای مختلف
    قیمت گذاری در شرایط رقابت محض
    قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری
    قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه
    قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل
    استراتژی ها و قیمت های رقبا
    عوامل بیرونی


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 30 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دهم این كتاب با عنوان " قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری " در 30 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    قیمت چیست؟
    عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد
    قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
    قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
    مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش
    قیمت گذاری ارزش مناسب
    قیمت گذاری ارزش افزوده
    قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
    انواع هزینه های شرکت
    هزینه های ثابت
    هزینه های متغیر
    هزینه های ثابت
    هزینه های کل
    تحلیل نقطه سر به سر و قیمت گذاری با سود هدف
    قیمت گذاری در بازارهای مختلف
    قیمت گذاری در شرایط رقابت محض
    قیمت گذاری در شرایط رقابت انحصاری
    قیمت گذاری در شرایط رقابت چند جانبه
    قیمت گذاری در شرایط انحصار کامل
    استراتژی ها و قیمت های رقبا
    عوامل بیرونی