پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول برنامه‌ ریزی درسی (ارزشیابی پیشرفت تحصیلی) سعید طالبی

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول برنامه‌ ریزی درسی (ارزشیابی پیشرفت تحصیلی) سعید طالبی، سعید مظلومیان، محمد حسن صیف انتشارات پیام نور در قالب pptx و در حجم 17 اسلاید: 

بخشی از متن:
ارزشیابی عبارت است از روشی که به وسیله آن میزان نزدیکی به هدف مورد نظر، سنجیده می شود در برنامه درسی، ارزشیابی شامل دو مفهوم اساسی است: «ارزشیابی پیشرفت تحصیلی» و «ارزشیابی برنامه درسی»پیشرفت تحصیلی، یکی از مراحل طراحی برنامه درسی و ارزشیابی برنامه درسی، یکی از مراحل مهندسی برنامه درسی می باشد. اولین کاربرد واژه ارزشیابی برنامه درسی، به ارزشیابی محصولاتی نظیر «درسهای درنظر گرفته شده در برنامه»، «فهرست رئوس مطالب» و کتابهای درسی اشاره می کند.

بنابراین ارزشیابی برنامه درسی فرایند بررسی ارزش و شایستگی برنامه درسی است. اما ارزشیابی پیشرفت تحصیلی به بررسی و تعیین میزان موفقیت یادگیرنده در دستیابی به هدفهای مورد نظر می پردازد. ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را می توان به صورت زیر تعریف کرد سنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده، به منظور تصمیم گیری در این باره که آیا فعالیت های آموزشی معلم و کوشش های یادگیری دانش آموزان به نتایج مطلوبی انجامیده اند یا خیر؟
دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 5751 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:88 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252